kom aldrig till rubriken...

Inlägget jag skrev igår kväll blev väldigt konstigt, jag tänkte skriva om att jag får många kommentarer på "Dagens Fråga". Och det är ju bra, men jag hann bara skriva om vad som hänt...

Idag blev jag klar att gå till skolan redan 20 över 8, men det är ju ganska för tidigt.. Jag har glömt bort att berätta det här, men i fredags så vaknadejag kl8.. Och vi börjar kvart över, + att det tar ungefär 10-20 minuter att till skolan. Jag var verkligen trött, och hungring.
Dagens fråga: Vilken dvärg stämmer mest in på dig? (och då menar jag Snövits sju dvärgar;)

Ha en bra dag♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha!

Fin blogg header, jag önska jag kunde svara på

frågan men jag vet inte vad dom heter ;D

Vad har du gjort idag?

2010-03-29 @ 11:59:12
URL: http://boompoow.blogg.se/
Postat av: Fwiida

Det måste nog vara Trötter! Iallafall på morgonen och nu när det just blivit sommartid...



PS. vilka snygga tap leggings du hade ;)

2010-03-29 @ 15:15:41
Postat av: Izza<3

hej:D vilken söt bild:P hehe vgd??

2010-03-29 @ 18:43:52
URL: http://monkiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0