gud..

Visst märker ni också att jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera i bloggen? Senast jag skrev var ju i lördags.. nästan en vecka sen..!
Men jag har inte haft tid, som vanligt.
Igår hade vi iallafall vårkonsert med kören, och jag sjöng solo, men ändå inte. Det var kul iallafall. Nu på lördag ska vi sjunga på stan. Sen är det cykelmästaren också.. åh.. :'(

I söndags på ridningen fick vi galopera, sen inge mer, eller inte så mycket. Jag hade Corlandus, eller alla långa hade han, och alla korta människor hade Guten, typ..


Kommentarer
Postat av: Fwiida

Lycka till med cykelmästaren!!

2010-05-27 @ 19:24:11
Postat av: M

Har du bestämt dig om du ska vara med i cykelmästaren eller inte?

2010-05-27 @ 23:51:19
Postat av: Farmor

Synd att jag inte kunde lyssna på vårkonserten men jag kommer nog och håller tummarna för dig på cykelmästaren! Det kommer att gå bra för dig!

2010-05-28 @ 09:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0