Första advent

Förlåt för sen usla uppdatering i helgen, men jag har som sagt varit med Milly.
Igår kväll så kom Vilma igen, och vi gjorde inte så jättemycket. Vi hade iallafall kul!, sen tog vi lite bilder också.

Idag skulle Milly egentligen följa med till stan för min klass hade ju ett stånd på torget så vi var och sålde.
Men hon kunde inte följa. Jag stod och sålde med Jennifer&Sofia. Det var roligt, fast väldigt kallt.
Efter att vi hade sålt skulle jag egenligen ha farit på Vilmas hockeymatch, men jag & min pappa skulle till några och fika. Vilmas lag vann iallafall med 4-3 grattis till er.

Nu ska jag ta och logga in på bloglovin, kan tänk mig att jag har en massa inlägg att läsa..

Kommentarer
Postat av: bex.

nu ska ja ut igen :)

2010-11-28 @ 19:53:37
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0