Sömntuta

Igårkväll så kom ju Milly hit, åh gud vad jag hade saknat henne!
Aja, vi åt pizza till middag. Sen kom Vilma & då var vi med henne.
Jag&Milly gick och la oss där vid ett, halv två kanske. Sen vaknade jag ungefär där vid halv elva, och hon vaknade halv ett. sömntuta, eller vadå?;)

Nu har hon åkt till sin moster, dom skulle typ ta kort eller något. Sen kommer hon hit igen och sover över en natt till, wihooo!
Nu ska jag gå och baka, för imorgon ska jag och min klass stå på torget och sälja fika och sånt:]

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: hehehe ja nu är det ju dag, men snart kväll typ.. fast tackar då, hehe! ;)

2010-11-27 @ 17:35:58
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0