Yesterday

Igår åt ju jag och min familj som sagt middag hos Moa. Det var jättekul! Det var också
en annan familj där som hade en bebis som jag&Moa tog hand om. Mest Moa, för hon
är typ en bebisexpert;)
Jag&Moa såg på Livet Enligt Rosa senare på kvällen. Vi såg avsitt 7-12, för jag hade redan
sett 1-6 hos Vendela dagen innan, haha:]
Efter att vi hade sett Rosa så var klockan typ 12, om jag får gissa. Då gick vi in i bastun,
och bastade 15minuter, häärligt! Sen gjorde vi nåt tills typ 1, och då gick vi hem till mig&sov.
Somnade typ kvar i 2. Dagen innan sov jag ju hos vendela och vi sov inte mycket. Men jag&Moa sov ut,
till halv tolv imorse!:D

Men nu kommer Vendela, ska vara med henne nu;)
Långt inlägg, jag vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0