Lalalala

Förlåt för dålig uppdatering. Men efter skolan orkade jag bara inte blogga. Sen hade jag kör. Tog bussen för inga föräldrar kunda skjutsa idag. Jag trodde att Alma eller Elsa var i bussen. Fast nej. Ingen av dom.. Haha men iaf, så
när jag skulle hoppa av så lyckades jag hoppa av för tidigt. Duktigt, eller hur?;) *host*
På kören sjunger vi The Beatles-låtar. Har nästan aldrig hört dom, och låtarna är rätt konstiga...:]

Nu är det hockey. Skellefteå AIK mot Solna AIK. Hoppas såklart att Skellefteå AIK vinner!

bild i repris

Kommentarer
Postat av: Faster

LallLallLallLall.. ;-)

2010-09-30 @ 21:15:39
Postat av: #26

AIK vann!!!

2010-09-30 @ 23:14:49
Postat av: Zhara!

På mina sånglektioner fick jag sjunga beatles:))

2010-10-01 @ 17:33:05
URL: http://zharis.blogg.se/
Postat av: Zhara!

Bla. en som heter Let it bee

2010-10-02 @ 11:20:43
URL: http://zharis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0