Rörigt inlägg...

E om Tuesday♥:
Det lät svårt att se film på spanska...ska du lära dig det språket eller?

Svar: Haha jo, det var väldigt svårt, jag fattade ju ingenting, typ.. Haha:)
Och nej, jag har inte valt spanska som språk i skolan. Nu i början får vi testa de 3 språken som finns att välja bland (spanska, franska&tyska). Häromdagen provade vi på tyska, då fattade jag däremot jättemycket:)

Skoldagen idag var rätt.. okej. Eller det var ganska kul faktist:) Vi slutade 15.10 med träslöjd iaf♥
18.05 kommer Vendela, vi ska se Vampyrer Suger på bio! Hoppas att den är bra, men det borde den vara.
För er som undrar så är det som en parodi på Twilight-filmerna:]
Imorgon ska jag följa Vendela Pite Havsbad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0