Ullared

Förlåt för den usla uppdateringen den sista tiden. Men jag har helt enkelt inte haft så mycket blogglust, som jag hade för några veckor sedan. Men jag lovar er, om någon vecka kommer jag att börja blogga mycket igen!:]

Idag har jag ju varit på skolan. Vi slutade där vid 3, men dagen kändes ändå inte särskillt jobbig.
Efter skolan skulle jag egentligen vara med Cornelia, men vi slutade olika tider, och hon skulle göra läxa osv.
Men hur som helst. Imorgon är det ju somsagt Sports Camp.

Just nu kollar jag på tv. Jag ser på Ullared, haha det är rätt roligt faktist:)

Kommentarer
Postat av: Julia <3

sv. okej :) ! jag ser på tv just nu ;)

har du annars haft en bra dag ^^ ?

2010-09-20 @ 20:58:43
URL: http://gommianka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0