4E APRIL

Efter skolan var jag med Vilma, Sofia, Jennifer, Hanna och Amina hemma hos Sofia. Detvarkul:] Jag var där tills halv 6 maybe, då gick jag hem. Det tog typ en halvtimme, efter som att jag gick igenom hela Ursviken för att komma hem, det var iallafall rätt långt.
När jag kom hem åt jag middag snabbt, &lite glass:$ Sen väntade jag på att pappa skulle komma hem [var hemma själv], sen skjutsade han mig till Jennifer där jag var med dom igen. Det var kul det också, även fast vi inte hann vara med varandra så jättelänge.

Sen när jag kom hem såg jag lite på tv, nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa så drygt! :o

2011-04-05 @ 09:09:41
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0