BILDBRIST

Jag är egentligen trött på att skriva "förlåt för att jag inte har skrivit men.." osv i varje inlägg. Men jag har inte hunnit, har slutat halv 4 torsdag och fredag sen har jag haft fullt upp efteråt också.

I torsdags [den 31:a] kändes det som att dagen var extreeeeemt lång. Efter skolan gick jag hem, la mig i soffan, åt middag, somnade innan 5 och vaknade halv 6:$ sen kom jag på att jag hade kör halv 7 så då skyndade vi oss dit. När jag kom hem såg jag matchen mellan SAIK och Luleå, och SAIK vann. Tack å lov:]
VI KOM JU TILL FINAL!

I fredags [igår, den 1:a] var jag på skolan, vi slutade halv 4 fast dagen kändes typ kort.
Efter skolan var jag med Cornelia och Frida hos Cornelia, det var sjukt kul;)
På kvällen, eller halv 8, for jag på hockey med typ dom i klassen. Fast det var TRE KRONOR-Lettland, så matchen var lite annorlunda. Det blev typ mål oftare, sen var det typ inge folk. Men det slutade med vinst till Tre Kronor med 7-4 iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0