DAGEN




3 bilder från idag

Det blev ju inte att grilla igår, så då cyklade jag till Jennifer typ halv åtta. Hos Jennifer var det massa andra tjejer från klassen/skolan, sammanlagt var vi 12 stycken tror jag. Vi for till Frida typ direkt jag kom, där såg vi på tv, gamla filmer osv. KUL:]
Efter ett tag for alla hem, och jag och Vilma skulle ju sova hos Vendela så vi for till henne.
På kvällen/natten såg vi bland annat I Taket Lyser Stjärnorna, den var riktigt bra! Vi somnade kanske 3.

Imorse vaknade vi.. nångång.
Vi, eller iallafall jag har varit slö och trött hela dagen. Men jag gillar den känslan:$
Under dagen började vi se en film, tror att den hette My Bloody Valentine, det var en skräckis tror jag.
Som ni ser där uppe^ så fotade vi ganska mycket idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0