SUNDSVALL, LÅÅNGT INLÄGG:$..

Igår och nästan halva idag har jag ju varit i Sundsvall med Vendela och hennes familj, det var varit enormt kul!
Vi kom till Sundsvall igår typ 12, sen åt vi lunch och efter det badade jag och VendelaHimlabadet lagomt länge, 3 timmar. Det var sjukt kul, men samtidigt läskigt:$
När vi var klara kom hennes föräldrar, då åkte vi till hotellet. Jag och Vendela fick ett eget, rätt lyxigt egentligen;) Nämen det var jättefint iallafall, &täckerna (säger man så..?) var skööna!

Vi bestämde oss för att gå en liten promenad i Sundsvall och då köpte vi en cola också.
Vi gick bland annat till en typ hamn där vi fotade lite, det var jättehärligt där.  Klockan 6 tror jag gick vi ut och åt, jag och Vendela delade på en pizza.
När vi var klara och allt gick vi vidare till bio'n där vi skulle se "Hur Många Lingon Finns Det I Världen". Den
var riktigt bra men sorglig också.. Jag är Ebbe



När vi kom tillbaks till hotellrummet såg jag och Vendela en film, sen låg vi och pratade till halv 3. Vi ville/skulle egentligen somna vid ett, men det gick inte:]..

Nästa dag var vi trötta, men vi åt iallafall frukost. Sen checkade vi ut och for till Birsta City där vi shoppade, fast vi åt därimellan.
Jag köpte bara två linnen, kommer nog en bild på ett av linnet senare eller imorgon.
När vi var klara där började hemfärden, både jag och Vendela somnade ett tag, men bara en halvtimma.
Vi stannade i Umeå ett tag för att lämna hennes broscha's tjej, då åt vi middag också, det blev Subway för mig, Vendela och hennes pappa.

Meeen, nu är jag hemma. Känns skönt på något sätt, fast jag saknar verkligen Sundsvall. Det var underbart!












Lite bilder från igår och idag
.

Nu ska jag nog sova, imorgon när jag vaknar är det min födelsedag, TAGGATAGGA!♥


Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Den där filmen verkar så charmig. :) Kul med en hotellvistelse också. ^^

2011-04-25 @ 23:57:58
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Amanda - fotoblogg :)

sv- okej, jag ska till skolan, grattis , vad fyller du?

2011-04-26 @ 06:58:35
URL: http://mandispersson.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Tipsa om en låt och du är med :)

2011-04-26 @ 10:17:16
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: evelina

Sv: okej, var på stan med en kompis :) alt bra?

2011-04-26 @ 19:19:18
URL: http://evvesblogg.blogg.se/
Postat av: niccolina

hoppas du haft en bra födelsedag idag :3

2011-04-26 @ 22:43:41
URL: http://niccolinah.blogg.se/
Postat av: alicia

jag är ica-jerry;)<3

2011-05-01 @ 13:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0