HEJHEJ

Igår var jag som jag sa tidigare på hockey med Amina, det blev inte att Elsa skulle fara dit..
AIK förlorade tyvärr i förlängning men de var betydligt mycket bättre än Färjestad, kan man verkligen säga. Det var en viktig match men det finns egentligen inget att göra åt det blev förlust till världens bästa AIK..

&idag har jag varit på skolan, dagen var ganska bra.
Efteråt var jag med Vendela och Vilma, vi gjort allt möjligt. Eller vi cyklade till konsum och köpte godis och tuggummi. Sen cyklade/gick vi omkring i typ kvarteret där Vendela bor.
När Vilma åkte vi hem fotade jag och Vendela lite, ni får en bild längre ner i inlägget som ni kanske ser.

Nu ska jag sleepa, skola imorgon nivet.
Fast först måste jag läsa lite av Allt För Min Syster som jag lånade på biblioteket idag, den är tjock så det blir svårt att läsa den. Därför tog jag hem boken:]..

actionface>
jag vet att jag har blöta byxor, men man blev asblöt för det var fullt med snö överallt:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0