5 DAGAR KVAR TILL JUL

På skolan idag hade vi verkligen en chilldag- film på so'n, dans på gympan, spel på spanskan, göravadmanvill på bilden och julpyssel på våran sista lektion som jag inte minns vad det var för nått.
Var med Sofia och Cornelia efter skolan som sagt, fast jag och Sofia sprang till bussen typ direkt efter att jag skrev det förra inlägget så vi hann inte vara med varann nå länge.
-weheartit

På skolan idag hade vi verkligen en chilldag- film på so'n, dans på gympan, spel på spanskan, göravadmanvill på bilden och julpyssel på våran sista lektion som jag inte minns vad det var för nått.
Var med Sofia och Cornelia efter skolan som sagt, fast jag och Sofia sprang till bussen typ direkt efter att jag skrev det förra inlägget så vi hann inte vara med varann nå länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0