TALK THAT TALK

Igår for jag på stan med Vendela, mellandagsrean ni vet. Fick bara med mig ett par svarta jeans hem som dock inte var på rea men hittade verkligen inget på rean. VARFÖR.. Måste hinna fara in till stan nån mer gång i veckan, men nog om det.
Efter stan for jag till farmor och farfar där det var massa folk och vi spelade spel och sen slutade det med att jag stannade där över natten.
-
Idag har jag varit hos farmor och farfar hela dagen, kom hem nu under kvällen. Har tillbringat några timmar framför teven med min faster, vi har kört wii haha.

Kommentarer
Postat av: Miss P

Å stackars Nelina som fick stryk i Wii hela kvällen av sin faster och farbror!

2011-12-28 @ 12:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0