CHALALALA

Hej,
efter skolan skulle jag direkt till stan för vi hade kör. Egentligen skulle vi sluta halv 4 men vi gjorde pasta&skinksås och det gick riktigt snabbt så vi fick sluta tidigare:]
Då hann vi med bussen som skulle gå halv 4, men då träffade vi Jennifer som också skulle till musikskolan på kören och då kunde dom skjuta oss dit, TACK♥!
haha det låter förvirrande, men med andra ord kan man säga att jag har varit på kör från 4-6 idag(:

&som ni kanske har förstått så är jag hemma nu och tar det lugnt. Det är ju fredag idag, även fast
det känns som onsdag.. WIHO!

erkänn att jag är rolig som har "mycket" bilder?..

Kommentarer
Postat av: Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Jag leker lite i photoshop :P dd?

2011-02-18 @ 21:47:07
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Jaao :) Okejj



Ställ gärna några frågor i min Frågestund. Länkar dig som tack!

2011-02-19 @ 14:17:39
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0