JAG UPPDATERAR BARA PÅ KVÄLLARNA..?

Skolan idag var okej, det hände ingenting speciellt vad jag minns. Vi fick åka skridskor på koppar skridskor sista lektionen fast jag stog mest bara still, alla andra var ju asduktiga så:$..
jag stannade på kopparhallen efteråt och var där innan Vilmas och Fridas träning som jag alltid gör nu för tiden.
Där vid halv 5 började jag kila hem, sen var jag bara hemma och tog det lungt tills 20 över 6 då jag tog bussen till stan där det var kör. 
Jag var inte alls taggad på att fara dit, men vi ska uppträda nästa vecka på Nordanå så det skulle ändå behövas.
Vendela stackarn spydde i slutet av kören. Jag fick typ dåligt samvete för att jag inte vågade gå fram till henne efteråt, men är det något jag hatar riktigt riktigt mycket är det spya och sånt även fast jag aldrig har haft nån riktigt magsjuka..
sen så jag har ingen aning om hon har magsjuka, hoppas inte det!

Ni har kanske märkt att jag bara bloggar på kvällarna? Det känns lite sisådär, men asså jag hinner nästan aldrig blogga efter skolan eller så, bara så att ni vet:]

Kommentarer
Postat av: elinn

yes :)

nej jag såg den inte i 3d men det fanns inga speciellt roliga 3d effekter i den heller så det hade nog blivit detsamma med eller utan ;)

2011-02-24 @ 23:00:42
URL: http://elinnjl.com
Postat av: Nathalie

härligt att höra:D ajg mår bara fint! vad ska du hitta på idag då?:D

2011-02-25 @ 10:22:59
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0