HEMMA FRÅN UME

Nu är jag hemma från Umeå. Jag bodde ju hos min faster,&vi hade jättekul!
Kom till henne ungefär klockan 9 igår på morgonen. På dagen for vi till stan&lunch osv. Vi åt på Göteborg, asså ett café. Gott.

Sen for vi hem till henne igen&spelade ps3, mohahah:] Efter det tag så vi en film, Pojken I Randig Pyamas, den var bra men sorglig. Efter det såg vi hockey, &det var riktigt surt att Sverige förorade...
Nästa dag, eller idag med andra ord, var jag med Alicia. Gick till henne där vid, äh minns inte:)
Iallafall, jag hann träffa henne i nån timme. Vi satt lite vid datorn&kollade i hennes tidningar.
&sen åkte jag&pappa buss hem hit, eller hem.

FILMEN VI SÅG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0