OJOJ

Nu har jag just kommit hem från skolan, eller jag har hunnit äta middag oxå(:
Brukar typ aldrig äta såhär tidigt, men jag är hemma själv nu&snart ska jag ta bussen in till stan. Efter det träffar jag mamma, sen ska vi till Pinax på en prisutdelning, jag var med i en fototävling i december.

På skolan hände det ganska mycket. På lunchen gick jag&Vilma hem till mig och hämtade en laddare. För både jag&Cornelia hade slut ström (vi har likadana mobiler:]).
Fast jag&Vilma var hungriga så vi fixade lite glass som vi hade i en påse, &i påsen hade vi oxå kolasås&strössel.
Det gick inte direkt bra att äta det, fast det var gott:]
Sen hade vi gympa typ nyss, &vi hade skidor.. Usch, inte kul alls!

OJOJ, ni orkade nog inte läsa dedär men aja:)

Kommentarer
Postat av: A

Na, vilken gullig bild!

2011-01-13 @ 17:20:29
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/
Postat av: Bellemare

Grattis till priset i fototävlingen!

2011-01-13 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0