NI SOM ORKAR LÄSA ALLT ÄR BÄST

Igår där vid 7 for jag till Vendela igen&sov där. När jag sover hos henne brukar vi inte få så supermycket sömn, men så har det alltid varit.
Inatt sov vi faktist mer än vi brukar, vi somnade där vid 4&vaknade halv 11.
Aja, innan vi somnade hann vi först spela ett spel med hennes familj som vi förlorade stort i, se på en film som hette It's A Boy Girl Thing, såg Capelito [oseriöst, för er som inte förstod det], åt morötter, kul också att vi inte orkade skala dom&att dom smakade bajs&såg en till film som jag inte minns vad den hette..
Sen gjorde vi också en ask där det stog "Mikael Gren", hahah ni minns han som var med i idol 2008&sjöng "Jag köpte cola"..? Den blev oerhört fager iallafall:)!

Idag vaknade vi som sagt halv 11, &vi var hängiga hela dagen. Sen kom Alma också:]
Just nu håller jag på att somna, somnade för någon timme sen btw..
'
oredigerad, jag saknar göteborg!♥

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

2011-01-15 @ 21:14:55
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0