DAYS

Första natten jag slaggade hos Vendela sov vi ju på studsmattan. Det var myggigt, men vi klarade oss ändå.
Mitt i natten runt halv 3 fick vi för oss att fara till kanotudden och ta oss ett dopp. Så vi gjorde det. Fast vi badade från en brygga innan kanotudden. Och vi cyklade dit i pyjamas (oversize t-shirt) så det var lite sådär pinsamt, för det var folk som såg oss.
Vi bytte inte om när vi kom tillbaks till studsmattan så det var blött. Vi somnade iallafall 4.
Dagen efter vaknade vi först klockan 9 av värmen, för det var verkligen som en bastu ute. Då gick vi in och sov till halv 12.
Vi for hem till mig under dagen och matade katterna. På kvällen for vi till stadsfesten där vi först åkte karuseller, tryckte våra tröjor och sen såg vi Robyn. Tufft att se henne live, +att hon var jätteduktig. Det slutade ungefär halv 1. Efteråt for vi hem&sov.
Dagen efter (igår) såg vi mest tv, mtv. Sen var vi ute och sprang en runda. Efter middagen for vi och såg på bio, vi såg Bad Teacher. Den var bra!
När vi kom hem såg vi Solsidan och pratade ett bra tag.
Idag vaknade vi såg vi mtv, standard nuförtiden. Sen kom mamma och hämtade oss, vi for till en som vi känner.
Först badade vi på ett ställe nära där dom bodde. Men det var typ alger eller något random, det var iallafall sjukt halkigt. Vi hittade tillslut ett ställe där man kunde bada. Fast vattnet var inte direkt mysigt.
Sen gick vi tillbaka och åt. Efter lunchen bestämde jag och Vendela oss för att gå till Skatan och bada, så det gjorde vi. Vi solade mest, doppade oss 1 gång.
.
Ikväll har jag varit hos Vendela, vi har sett mtv. Sen for jag hem halv 10. Kändes sorligt, för jag har ju bott där ett tag nu..
Men jag ska nog dit imorgon igen:]

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

låter som du har haft det riktigt mysigt :D

2011-07-04 @ 14:25:40
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: sarah

åh den filmen verkar super rolig :D

2011-07-04 @ 14:47:27
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 05:20:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0