NIONIONIONIO

Imorse vaknade jag halv nio. Det blev lite stressigt efter som att vi skulle vara i Skelleftehamn kvart över nio. Vi åkte iallafall och hämtade Vendela klockan nio. Sen efter ett bra tag när vi var ungefär 18 personer i båten åkte/seglade vi mot Boviken. Efter tre timmar var vi framme, kändes skönt.
Jag och Vendela badade, solade, gick omkring, åt hamburgare osv. Det var supervarmt ute också!
Efter några timmar åkte resten tillbaka hem med båten, medan jag och Vendela väntade på att hennes familj skulle komma och hämta oss.
När vi kom hem till Vendela hade vi vattenkrig, vi klarade verkligen inte av värmen. Senare skulle hon rida, och jag följde med och kollade på.

Kommentarer
Postat av: sarah

åh vad kul :)

spenderade min dag på stan :)

vad har du planerat för morgondagen då?

2011-07-09 @ 23:28:23
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: REBECCA

- härlig blogg :) har du lust att följas via bloglovin? kram

2011-07-13 @ 16:27:45
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0