WIHO

Igår klockan 2 åkte jag och Vendela till deras stuga, förlåt för att jag inte hann berätta det innan vi åkte;$
Då vi kom dit ordnade vi i svartstugan(?) som skulle sova i, sen åkte vi båt till bastuholmen med hennes mormor och morfar där vi doppade oss tvärt, härligt!
På kvällen åt vi middag, sen hade vi vårat efterlängtade Jersey Shore maraton. Eller vi lanade Jersey Shore kanske man ska säga?..
Aja, vi såg nästan hela första säsongen. För hennes dator dog halverst, den gick inte att ladda och det var helt slut batteri. Men vi såg 8 timmar tror jag, sen somnade vi runt 5.
-
Idag har vi åkt på den där luftgrejen efter hennes mormor och morfars båt. Vi har ju åkt på den förut, så nu kunde vi liksom tekniken;) Sen badade vi lite på bastuholmen.
Några andra från Vendelas släkt kom idag efter lunch. Så dom var också med då vi var på bastuholmen.
När vi kom tillbaka till stugan fikade vi, sen såg jag och Vendela I spit on your grave tror jag att den hette. Den var bra. Sen åt vi middag och efterrätt, efter det for vi hem.
-
När jag kom hem for jag och pappa ut på en kort springtur, sen duschade jag. Ikväll har jag städat rummet, eller rättare sagt rensat mitt skrivbord. Har hunnit hälften hitills. Men imorgon fortsätter jag, för nu ska jag alldeles strax sova. Det är en ny dag imorgon.

superdålig bild men, den är iallafall från förra gången vi sov i deras stuga.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

jo, haha, men idag är det sista dagen, idag flyttar vi allt! :D

2011-07-29 @ 09:21:37
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

taack så mkt, allt bra ??=)

2011-07-29 @ 13:17:21
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0