BYSKEEEEE

Idag runt ett kom Vendela, hennes pappa, hennes storebror och hans tjej och hämtade mig. Sen for vi till Byske där vi skulle bada.
Nästan direkt vi kom dit träffade vi Fanny&WilmaB. Så vi var med dom ett litet tag.
När vi skulle bada badade vi mest i havet, det var galet stora vågor så det var riktigt härligt! Sen badade vi lite i poolen osv också.
Typ 4 åkte vi hem, och jag följde med Vendela hem till henne. Vi slöade ett tag och såg på tv, sen kom Hanna, Sofia, Amina och Moa. Vi gick till konsum och köpte kladdkaka, sen åt vi den och sen tog dom andra kort.
&sen åkte vi hem. Sen jag kom hem har jag kollat på tv, annars har jag i stort sätt inte gjort någonting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0