FÖRLÅT FÖR ALLA LÅNGA INLÄGG...

I förrgår sov jag ju hos farmor och farfar. Jag vaknade ungefär halv 9 (alltså igår), då tog jag mig en dusch och sen satt jag och väntade på att pappa skulle komma.
När pappa kom for vi till stan, för jag skulle leta efter skolavslutningkläder och en present till Vendela. Och jag hittade båda delarna.
När vi var färdiga for vi hem, då packade jag. Sen kom Vendela osv och hämtade mig, vi åkte till hennes mormor&morfars stuga som sagt.
Direkt vi kom dit åkte vi båt till en ö där vi skulle bada, det var riktigt härligt! Vi doppade oss två gånger, andra gången var vi i vattnet lääänge!
Lite senare for vi tillbaks till stugan, då åt vi jorgubbar&glass. Sen gjorde vi lite allt möjligt, vi skrattade galet mycket i varje fall.
.
Jag och Vendela såg först två filmer, Easy A och en till som jag inte minns vad den hette. Det tog typ 50 år att starta första filmen, för er som ville veta.
Klockan 2 gick vi till stugan vi skulle sova i. Det var sjukt kul och vi gjorde ditt&datt, 2&en halvtimme senare somnade vi. Då var klockan halv 5, ni som är "duktiga" på matte har väl redan listat ut det.
Imorse vaknade vi 11, då åt vi frukost. Sen slog vi på The Grudge, jag trodde att den var riktigt läskig och att jag inte skulle våga vara hemma själv efter att jag hade sett den. Men har ingen känsla alls av att det är så.
Efter lunch fick vi låna hennes mormor&morfars cyklar, vi cyklade först till Ostvik, sen till Frostkåge. Det var mysigt, men blåsigt&kallt.
Vi åkte hem till Vendela vid 3. Hos Vendela fotade jag då hon hade på sig sina kläder som hon fick i födelsedagspresent för hon fyllde år igår, det var superfina saker! GRATTIS FÖR HUNDRADE GÅNGEN BTW, FAST I EFTERSKOTT DEN HÄR GÅNGEN!
.
Efter att jag hade ätit middag cyklade jag och Vendela till kanotudden och badade, det var inga där förutom vi&min gympalärare.
Inte så konsigt egentligen, för det var inte direkt så bra väder. Riktigt kallt. Fast vattnet var däremot inte så kallt.
Med bikinin under kläderna cyklade vi hem till Vendela igen, då gjorde vi oboy och kollade på tv. Pappa kom och hämtade mig kvart i 9.
fräscha fötter, eller..?
Bilder från i helgen, har haft sjukt kul!
Men nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj i blomman ser det ut som det sitter någon med små blå ögon :-O

2011-06-15 @ 13:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0