HEMMAAAA!


saknar^
Nu är jag hemma från Danmark, och det har varit otroligt roligt!
Det känns samtidigt ganska skönt att vara hemma. Men om man tänker tillbaka så börjar jag sakna skolan vi bodde på, det varma vädret som gjorde att man dösvettades, att vakna klockan 7 och gå och lägga sig rätt tidigt, alla människor osvosvosv. Listan kan bli lång.
Det som var mindre kul var att gå till Forum typ varenda dag och träna en dansk låt i timmar..
Vi hade en konsert på en teater som gick bra, sen var det typ en festival i lördags där vi först sjöng gospel sen den danska låten.
&i lördags (sista dagen egentligen) fick vi välja om man ville till stan eller bada. Jag valde stan så jag, Vendela och Jessica gick omkring i stan. Jag köpte ett linne som jag nog visar ikväll.

Igår satt vi i bussen hela dagen&natten, jag kan då säga att det inte direkt var skönt att sova i bussen. Fick ungefär 2timmars sömn. Vi kom fram till musikskolan imorse klockan 6, då var jag inte pigg:)..
Direkt jag kom hem la jag mig i sängen och somnade tills 12, gaah så skönt det var att sova i min egna säng! För luftmadrassen jag sov på i Danmark var det tydligen hål i så jag sov som på golvet om ni fattar.. skönt?
I alla fall åt jag lunch direkt jag vaknade, tog jag en lång dusch.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. skoj :D

2011-06-06 @ 15:30:22
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Hihi ja .D

2011-06-06 @ 18:10:30
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0