JAG ÄR RÄDD

Idag var jag ju på Stadsfesten med Vendela. Det var sjuuukt kul! Vi åkte karuseller, gick omkring och träffade många saknade personer.
Vi höll på att av svett, seriöst. Det var verkligen kokhett ute, 30 grader i skuggan.
I slutet började Vendela må illa, så vi for hem ganska så tidigt. Men som tur var mådde hon bättre efter ett tag.
Anyway, jag följde med Vendela hem till henne efteråt. Då hade vi typ vattenkrig, sen gick vi till Kanotudden utan skor, vi doppade bara fötterna.
Sen gick vi till henne igen och jag åt middag där. Efter middagen åkte vi till Skatan, en strand. Vi doppade oss 2 gånger och båda gångerna var vi i riktigt länge. Det var faktist inte alls kallt, enligt mig alltså.
När vi kom till Vendela igen stannade jag där till halv 12. Vi såg på tv hela tiden, mys.
.
Nu ska jag sova, för imorgon ska vi på Stadsfesten igen. Och jag sover över hos Vendela efter det, jag ska även bo hos henne några dagar för mina föräldrar kommer inte vara hemma.
Vi ska sova på studsmattan imorgon, tagga.

arkivbild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0