JAG SAKNAR DIG

Igårkväll såg jag och Vendela på Jönsonligan, det är så mysigt att se på såna filmer nuförtiden tycker jag, haha.
Vendela somnade en halvtimme efteratt vi hade slagit på filmen, men jag såg klart hela och somnade runt 4.
-
Imorse vaknade vi halv 12. Lite senare, när vi var klara osv cyklade vi till Örviken. Innan vi cyklade kändes det som att det skulle ta evigheter&att vi inte skulle orka. Men så jobbigt var det faktist inte..
Det var iallafall dökallt i vattnet, men det berodde nog delvis på att det inte var sol, plus att det var ganska kyligt.
Vi cyklade hem till Vendela efter det och såg film, Bert. Var supertrött ockå.. Jag åt hos henne, sen cyklade vi till mig igen. Då ville mina små grannar Lucas, Melvin och Manne att vi skulle leka kurragömma med dom så då gjorde vi det. Dom är ju bara för söta:)!
-
Hon for för ett tag sen, och när hon for bytte jag till slappa kläder och gick ut och tog kort på det jag köpte på stan igår. Så jag slänger in ett inlägg lite senare.
Nu ska jag duscha.




4 bilder från idag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0