IGÅR&IDAG

Igår efter att jag skrev det förra inlägget mötte jag Vendela och Hanna, sen cyklade vi till Joypeak.
På Joypeak fanns det typ ingenting att göra, vi gick bara omkring&pratade hela tiden.
Lite senare skulle ju som sagt Vendela ha filmkväll&vi skulle göra tacos, sen äta. Jag och Vilma kom lite sent så vi hann inte göra tacos, menmen. Det var gott!
Sen slog vi på en film, fast typ ingen såg och vi var 15 stycken tror jag. Vissa gick ut, vissa stannade inne. Jag var en av dom som gick ut och det var sjukt kul, hela kvällen var sjukt rolig! Jag hade med mig kameran så det togs en hel del bilder.
Jag skulle ju sova hos Vendela, i tält dessutom. Första gången iår. Vi låg och skrattade, pratade, lyssnade på musik tills 3. Då somnade vi.
-
Idag steg vi upp halv 11, efter ett tag åt vi lunch och klockan 12 kom pappa och hämtade oss. Sen åkte vi 3+farfar på "Fallets Dag", eller något. Det var i varje fall ett vattenfall, jag tog kort på det så ni får bilder längre ner.
Vi for hem efter någon timme, då följde jag med Vendela hem till henne.
Vi cyklade till Öhn där vi hittade ett perfekt ställe att fota, så jag fotade henne. Sen for vi till en strand, eller okej, det var absolut ingen riktig strand om man säger så.
Vi hade tänkt bada, så det blev ett snabbt dopp i kläder. Mysigt♥♥
-Canon EOS 1000D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0