LÅNGT INLÄGG, THATS IT

Idag hade vi "Operation Dagsverke", då fick man antingen vara på skolan&ha vanlig skoldag, jobba hemma eller jobba på någons jobb. Sen får man pengar som vi ska ge till barn i andra länder.
Jag och Vilma skulle ju jobba på Rönnskär, på Kopparmojjen tror jag det heter. Så hela dagen har spenderats där och vi har diskat och hållt på med tallrikar, glas&bestick osv hela dagen. Jobbigt, roligt, kladdigt och ganska äckligt var det.
Vi slutade halv 1. Då fick vi varsin glass, sen åkte vi vidare till Skelleftehamn där vi var på skolan ett tag. Vi fick vara med på Alice och My's osv lektion.
Jag och Vilma bestämde oss för att fara till Kanotudden när dom hade slutat, fast jag badade inte. Är typ förkylt, kul till skolavslutningen osv..
Jag var hemma ungefär 5, då åt jag middag. Sen somade jag i soffan, och pappa väckte mig typ kvart över sju.
När jag hade vaknat for jag och pappa till Bergsbykiosken och köpte mjukglass, gott. När vi skulle hem for vi förbi några vi känner som bor här i Ursviken, och där var det vääligt mycket mygg.
Så nu har jag massa myggbett på halsen, gillas inte.

<min pappas>

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

okej vad bra. ;)



Goda dom ser ut. :d

2011-06-09 @ 23:29:13
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: Miss P1 & P2

Vi vill också ha glass

2011-06-10 @ 12:38:01
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: japp japp :)

vad görs? :)

2011-06-10 @ 22:17:47
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: jaha okej, jag lyssnar på musik och så typ :P

2011-06-10 @ 22:35:21
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0