TAGGA SOMMARLOV IMORGON!

Idag på skolan hade vi inga lektioner eller något, det var superskönt.
Först spelade vi två matcher i brännboll, ena mot 6C och andra mot 7A. Vi vann stort mot 6C, men förlorade stort mot 7A. Aja, våran klass är ändå världens bästa så det spelar ingen roll egentligen;)
Efter brännbollen var det Släptåget, där är det massa uppträden, prisutdelningar&sånt. Sista timmen av dagen skulle våran klass samlas i klassrummet, då fick vi godis, läsk och kakor från våra mentorer. Så gulligt.
Jag hade med mig kameran till skolan, så det blev verkligen mycket bilder.
.
Efter "skolan" var jag med Amina, Sofia, Cornelia, Vendela, Hanna och Frida. Vi var först hos Amina och kollade på insekter (låter stört men, haha), "spelade" fotboll och pratade.
Sen for vi till Jennifer där vi spelade kort. Jag följde med Sofia hem sen, och åt hos henne. Sen var jag med henne tills deras träning började vilket var halv 8. Jag var med på deras träning också, fick låna saker av några.
Det var kul, så jag ska kanske börja fotboll.
I slutet åt vi tårta, för ingen mindre än Amina fyller år idag! Hoppas att du har haft en jättebra födelsedag:D!



1a: Cornelia, Vilma och Jag. Bilden är tagen av Sofia.
2a: Amina.
3e: Sofias skor, tror att Sofia har tagit den här också.
Ni får fler bilder imorgon!

Kommentarer
Postat av: Schwarz

Jaaa fotboll är roligt!!

2011-06-15 @ 13:23:17
Postat av: karolinajonsson

väldigt bra! hur mår du? :D

2011-06-15 @ 17:58:13
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0