OJ

Igår hade vi skolavslutning, det kändes inte riktigt som en vanlig skolaslutning. För våran klass sjöng inte eller något, fast det var bara bra egentligen.
Efter avslutningen for jag hem och åt smörgåstårta med mamma och pappa. Sen skjutsade mamma mig till Amina där jag var med hon, Frida och Sofia. Efter ett tag kom Linnea och lite efter det kom även Jennifer.
Vi körde rövdunk, åt glass, godis&pratade. Jag for hem 5 och åt middag. Sen cyklade jag till Amina och sen for vi vidare till Linnea. Hos Linnea var Frida, Sofia och Jennifer också.
Vi badade i Linneas pool, det var härligt. Sen gick vi in till henne och gjorde typ marängtårta. Vi cyklade hem innan 9.
När jag kom hem packade jag, sen for jag och pappa till Amina och hämtade henne. Sen for vi vidare till Frida där vi skulle sova. Vi åt chips, såg lite film&pratade. Sen somnade vi tidigt, men vi vaknade ändå ungefär halv 11 imorse.
Vi åt frukost osv, sen tog vi bussen till stan där vi mötte Moa, Cajsa och Alicia och gick med dom på stan. Jag hittade ett linne som jag visar ikväll eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

skönt! :)

2011-06-17 @ 01:02:42
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0