WIERD INLÄGG UTAN BILD

-For til skolan, hade sovmorgon
-Hade svenska, men vi fick vara ute istället mer än halva tiden och ha rast+att vi fick glass av läraren.
-Hade matte, vi hade tydligen "prov" och fick sluta tidigare.
-Lunch
-Hade no, vi fick se film hela tiden.
-Vi hade ingen HK, så fick sluta 13.40 istället för 15.30.
-For till Cornelia, vi bakade chokladbollar till deras fotbollsmatch.
-Rullade hem 15.30.
-Cornelia kom till mig, sen cyklade vi till Gunsen.
-Jag kollade på deras match mot Rönnskär medans jag blev biten av mygg, knott och dösvettades.
-Kom hem, åt pizza med pappa.
-Jag och pappa for till farmor och farfar.

Nu är jag hos farmor och farfar. Jag somnade i deras gästsäng och blev trött, så jag orkade inte åka hem igen. Så jag stannar här inatt.
Imorgon ska jag först till stan och kolla på skolavslutningskläder, sen ska jag till Vendelas mormor och morfars stuga tror jag,

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Hah okej, ojj. ;P

2011-06-11 @ 01:31:20
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: Miss P

Va?! Var det du som sov där??

Jag trodde det var minst två för du låg så utspridd.

2011-06-11 @ 23:53:41
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: hehe aa :D

2011-06-12 @ 22:10:12
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0