HÄÄÄÄÄRLIGT!

Imorse blev man väckt av Kevin innan 7, jättetrevligt. Under dagen hann vi gå en promenad havet/lule älven(?) och på isen fanns det "banor" där man kunde åka skridskor osv, fast vi gjorde inte det. Sen fikade vi där, mysigt.
Efter ett tag åkte vi till KulturHuset [eller nånting] där vi gick omkring och kollade på.. saker. Nämen typ konst och sånt, ja ni fattar.
Sen åkte vi till max, eller vi for på drive-in och beställde hamburgare. Efter det åkte vi tillbaka till deras lägenhet och åt lunch, sen var jag och mamma tvugna att fara hem. Klockan hade hunnit bli 2, och jag skulle fara på hockeyn som började 4.. Mamma skjutsade mig till arenan och jag hann just precis dit, turde.
Jag var där med Sofia, Jennifer och Vendela.
DET DÄR VAR BTW TYP DEN VIKTIGASTE MATCHEN, NÄSTAN IALLAFALL. OM SAIK SKULLE FÖRLORA SKULLE DOM HA FÅTT SLUTAT SPELA PÅ LÄNGE, ELLER DOM SKULLE FÅ TYP SOMMARLOV, HAH. MEN OM DOM SKULLE VINNA SKULLE DOM GÅ VIDARE TILL SEMIFINALEN. Och kan ni gissa vem som vann, SAIK eller Linköping?
-Jo, det var Skellefteå AIK, självklart;)! Dom spelade mest bra i första och andra perioden, men det slutade med att dom vann med 3-2, härligt!

Snart ska jag sova, för imorgon bär det av till skolan, igen.
Sitter btw vid pappas dator nu, så det blir en arkivbild... från google.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kanske bio :)

du då?

2011-03-21 @ 17:39:57
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ MODE ♥ FOTO ♥ LYX

Härligt att bil väckt så tidigt ju ;P

2011-03-21 @ 17:57:07
URL: http://HTTP://CAROFLINA.SE
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

hur många ligon finns det i värden men ska se det en annan dag :D

2011-03-21 @ 18:22:13
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0