IGÅR&IDAG

kör på en snabb sammanfattning om igår och idag.

IGÅR
vaknade lite innan 9>tog bussen till stan halv 11>gick med Amina, Sofia och Hanna på stan>köpte en tjocktröja på BIKBOK, ni får se sen>vi åt på Subway>vi gick till bilen sen åkte vi med Hannas pappa till tältet>jag kollade på deras fotbollsträning>Vilma kom dit>när träningen var slut kom min pappa, sen åkte vi till arenan>vi såg AIK-Luleå, spännandeee:]>AIK vann i förlägning med 2-1, yes>vi åkte hem, min faster följde oss hem>vi såg körslaget osv.
Sen var det ju Earth Hour igår också(:

IDAG
vaknade typ 10>åkte till en loppis med mamma, men det var typ inget där>vi åkte till Skelleftehamn på en annan loppis, köpte inget>vi åkte vidare till Folkets Hus här i Urs på ännu en loppis där jag träffade Sofia och Jennifer, köpte inget>åkte hem>städade/hjälpte till hemma.
&nu sitter jag här:]

Jag hann inte skriva nånting igår, men jag hann inte..


Kommentarer
Postat av: Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Vi ligger och myser framför filmen luftslottet som sprängdes.



Vad gör du?

Kram

2011-03-27 @ 22:31:34
URL: http://skfoto.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0