TRÖTT-.-

Sitter fortfarande vid datorn, men funderar på att titta lite på tv nu. Om ett tag har jag iallafall bestämt mig för att sova, är sjukt trött och jag vill ju självklart få en bra start på lovet, imorgon alltså.
Imorgon har jag nog inga speciella planer, skulle på hockey men sen vet jag inte. Det får vi se imorgon helt enkelt:]

Igår bakade jag ju som sagt kladdkaka, och visst, den blev väl en aning god. Men jag glömde att he i mjöl.. Det tog ett tag innan vi fattade vad
jag hade glömt, men alla gör misstag, huh? HAH.
men den smakade iallafall.. normalt? Så det var nog inget fel på den, tur det.

har fortfarande inga bilder, så bjussar på arkivet.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket, det värmer :)!

2011-03-05 @ 00:09:47
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: LIENE

hmm, undrar hur kladdkaka utan mjöl smakar:P

2011-03-05 @ 10:13:40
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0