TRODDE ATT VI SKULLE DÖ

Idag har vi haft friluftsdag hela dagen, i Kåge med åttorna.
Jag skulle pimpla, men det blev som ingen pimpling för mig. För för det första var hur blåsigt som helst, and I mean it. Fast det var mest i början då vi skulle gå ut en bit på isen, en låång bit.
Det var typ orkan eller va det nu heter. Man blåste iväg, omkull och det gick inte att stanna. Jag skrattade så mycket, så jag vet inte vad;)..
Det var den värsta vinden jag hade varit med om tror jag. En stol blåste iväg, ahha.

Annars var det okej där, i början var det  I S K A L L T  men det blev bättre när vi satte oss i solen. Både jag, Vilma och dom flesta ramlade säkert 1000 gånger. Jag slog i svanskotan och sa det till Vilma 1000 gånger, mohah. Tog btw lite kort med mobilen, fast det gick inte att he över till datorn så dom får väl komma nån annan gång:]

När vi skulle ta bussen hem stannade den ungefär där jag bor, så jag hade riktigt riktigt nära hem:]
Kom hem kanske halv 3, så har ju varit hemma ett tag nu menmen.

Foto: Jag
I Luleå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0