21:12


KOLLA VAD VI FICK PÅ SKOLAN IDAG:O:O

Det var en helt vanlig måndag idag, vanliga lektioner och allt. Förutom att vi fick hockeybiljetter till TRE KRONOR-LETTLAND nu på fredag, själv tycker jag att det är konstigt..
Efter skolan tog jag bussen till stan med Vilma, HAHA det var kult i bussen:]
Vi hann gå på stan kanske en timme eller nått, jag hade typ inga pengar så jag köpte inte nånting. Sen gick vi till hennes mammas jobb och drack varmchoklad, vaarm.
Vi kom hem kanske 5, så jag har varit hemma ett tag men har inte orkat skriva..

Kommentarer
Postat av: Finns i Sjön

Va kul!

2011-03-29 @ 17:49:33
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. den är as bra :D!

2011-03-29 @ 17:56:45
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0