DÅLIG UPPDATERING I HELGEN, JAOJA

I fredags sov ju Vendela här, hon kom hit halv 7 kanske. Direkt hon kom gick vi ut ett tag, jag tog med mig kameran. Vi mötte Vilma, sen var vi med henne hela kvällen också.
Först promenerade vi till konsum, jag köpte glass och Vilma godis, om ni vad intresserade:$
Sen gick vi hemåt, hem till mig. Då satt vi framför datorn, pratade, satte på oss mina gamla kläder osv. HAHA så kul det var! Vilma åkte hem, då fortsatte jag och Vendela att klä ut oss. Sen flummade vi på.
Vi började se en film, fast både jag och Vendela somnade typ direkt. Då var klockan kanske halv 2.





I lördags vaknade jag och Vendela halv 10 eller nått.
Vi bestämde oss för att gå ut och fota, vi tänkte gå till Haratjärn. Men vi "valde" en annan väg dit, runt typ hela Ursviken, nästan iallafall.
Vi var tvungna att hoppa över en fors, sen gå i en skog och allt. När vi var framme på stället där vi skulle fota dog Vendelas kamera, den fick slut batteri. Så vi fotade med min, bilder kommer.
Det hände samma sak påväg hem, vi kunde inte gå hem den riktiga vägen, så vi var tvugna att gå in i en skog. Vi gick och gick, tillslut kom vi fram till ett berg. Vi hittade iallafall hem, tur det;)
På kvällen fick vi främmande, så jag åt med dom, vi åt grillat vilket var gott. Efter middagen kom Vendela sen åkte vi till Folkets Hus där det var en majbrasa. Vi såg innebandymatcher för det mesta, sen satt vi och pratade och var på grottan. Vi träffade Vilma och var med henne också.
Kan då säga att det var läskigt att cykla hem..
När jag kom hem la jag mig i soffan och såg Jurastic Park (stavning) med mamma, efter det sov jag.


Idag har jag varit i Vindeln hela dagen och firat/hälsat på min farbror Fredrik i förskott. Tog hand om mina småkusiner Cassandra och Evolet då vi var där, dom är så söta!
Åkte till Vindeln mmed mamma och pappa halv 12, sen åkte jag hem med farmor och farfar 4. Sov hela vägen hem, skönt:)!

Orkar inte lägga upp flera bilder nu, gör kanske det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

nej :)

2011-05-01 @ 21:49:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: evelina

Sv: aa :) gjort idag?

2011-05-02 @ 17:21:25
URL: http://evvesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0