DANGEROUS

Igår skrev jag ingenting i bloggen, men hade annat att göra. Kan berätta snabbt om gårdagen;
Var med kompisar efter skolan trevligttrevligt. Sen for jag hem kvart i 6, åt, sen efter tag cyklade jag och Vilma tilll Grottandiscot. Det var massa andra där som jag kände också, kult.
Mitt i discot, kvart i 10, cyklade jag och Vendela till Madde, för hon hade filmkväll.
Det var rätt kul där också, fast det var mindre kul att cykla hem. Jag och Vendela var livrädda:$
En till mindre kul sak som hände hos Madde för att jag typ snubblade på en bur, det gjorde inte ont just då. Men när vi kom till discot märkte jag att det blev ett hål i byxorna och att jag hade skrapat upp lite av låret tror jag.
Just nu gör det grymt ont, sen är det ett blåmärke också, mohah.

Vi for tillbaks till discot, och var där ett tag till tills det slutade vilket var halv 12.
&det var bäcksvart när jag och Vilma cyklade hem, inga gatulysen(?) var tända och man såg typ ingenting.

Imorse/idag vaknade jag först 9 och bestämde mig för att vakna, men då somnade jag självklart om och nästa gång jag vaknade var klockan halv 12. Menmen, skönt med sovmorgon:)
Nu ska jag på kalas, till farmor och farfars grannar.

-Canon EOS 1000D

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D<3

2011-05-08 @ 10:58:07
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D!

2011-05-09 @ 20:26:12
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0