FÖRSÖKER

Idag innan 2 kom Vendela hit, vi fotade bland annat. Först på gården, sen fick vi till ett berg nära mig. Det blåste väldigt mycket där, så det var svårt att fota, haha.
Tiden gick riktigt riktigt snabbt för när vi kom hem var klockan redan halv 5. Då skulle jag, mina föräldrar, några till vi känner&Vendela till Nöppelberget (var där igår också, fast det har jag glömt berätta) där vi skulle grilla.
Fast jag och Vendela åt typ bara lite korv och machmallows;) Det fanns även massa banor där som vi höll på med, vi var ju "duktiga"..
Vi for hem efter åtta och direkt jag kom hem duschade jag. Nu sitter jag här och redigerar lite bilder osv. Här har ni lite bilder från dagen btw;
haha?



-Canon EOS 1000D
Ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0