HAMN

Det har varit kass uppdatering idag, men som jag berättade igår så var jag med Vendela igår, sen sov jag hos henne för mina föräldrar skulle bort.
Jag kom till henne vid middagstid, då åt vi grillat, sen hade vi ingenting att göra, så vi cyklade till Skelleftehamn och var med Emelie, My, Alice, Malin, Hanna, Alva, Benne, Ip, Hugo, Emma och Elina. Jag tror då att det var alla.
Vi satt mest vid rampen och pratade osv. Det var superkul, fast mindre kul att cykla hem.
Jag och Vendela kom hem till henne efter 9, då började vi flumma på som vanligt. Vi gjorde allt möjligt.
Vi slog på en film, fast trögfattade som vi är fattade vi ingenting. Då somnade båda, då var klockan typ halv 3 eller nått.
Imorse vaknade vi 11, då tog vi det lungt och gjorde oboy. Vi åt lunch halv 1, sen for vi till stan där Vendela skulle kolla på vad hon önskade sig i födelsedagspresent.
Några timmar senare var vi hos Vendela igen. Då låg vi och slappade på studsmattan och åt jordgubbar. Sen satt vi vid datorn.
Jag cyklade hem då hon skulle äta och när jag kom hem åt jag. Sen duschade jag direkt efter det, jag hade känt mig slö/seg/trött hela dagen så det hjälpte verkligen att duscha.
Förlåt för att jag skriver långa inlägg så ofta, haha jag har inget liv;)..


Hade med mig kameran, så det togs många bilder. Fast lägger nog inte upp fler, för dom flesta är bara pinsama. +att det tar 100 år att lägga upp bilder just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0