KASS BILD

Vendela kom hit halv 7, då pluggade vi i kanske 20 minuter. Fast vi tränade bara lite på spanskan, men jag kan den typ fortfarande inte..
Aja, vi for ut och sprang kanske klockan 7. Vi har som sagt världens "bääästa" kondition, eller så inte.
Men vi sprang ganska långt iallafall, vi har tillbaks 8. Då cyklade Vendela hem, och då gjorde jag oboy sen hoppade jag in i duschen.
Nyss pluggade jag lite till, men kan typ fortfarande inte glosorna, haha:$
&btw så ska kanske cameradancer100 börja på våran skola!?!??!
Här är bikinin jag köpte idag, båda delarna kostade 80 kr och den är från H&M.

Kommentarer
Postat av: Linnea

as fin bikini!

2011-05-21 @ 22:33:55
URL: http://wildscarlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0