SUDDIGA

Igårkväll kom som sagt Vendela hit och då for vi ut och sprang ett tag, vi märkte att vi har fått mycket bättre kondis.
När vi hade sprungit ett tag kom vi till mig, bytte om, jag rensade kameran osv. Sen klockan 8 for vi till konsum och mötte Elsa, Sofia, Cornelia, Vilma, Jennifer, Moa och Amina. Vi köpte chips, godis och läsk till kvällen. För vi skulle ju grilla hos Vendela. Det var rätt mysigt, fast vi grillade typ ingenting.
Jag hade även med mig kameran, fast det togs inte så värst många bilder. Jag och Vilma cyklade hem vid 11, när jag kom hem duschade jag sen somnade jag direkt.
Fick inte med alla som var där på bild.. +så orkade jag inte redigera någon bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0