11 juli

Var ett tag sen jag skrev nu, men nu när det är sommarlov har jag andra saker för mig och då kommer inte bloggen i första hand om jag säger så. Men kan snabbt berätta vad jag gjort när jag inte har bloggat.
 
I måndags var jag och vendela på vitbergs och solade, det var nästan ingen sol men härligt var det. När jag kom hem for jag ut och sprang med mamma.
 
Igår var jag med vendela på dagen, vi såg en skräckfilm, tror det var det iallafall.
 
Idag har jag haft bigbrother maraton med mig själv och kollat på en massa avsnitt. Sen ikväll kom vendela hit, vi såg en skräckis ännu en gång. Myskväll. Men om jag kommer kunna somna ikväll är en annan fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0