Bäst

Har sjuuukt många bilder så lägger upp fler nån annan gång
I onsdags landade jag och mamma i kalla sverige efter en och en halv månad i singapore. Jag har haft det sååå himla bra där, har fått se och lära mig massa nya saker, har fått umgås med min underbara släkt som jag inte träffat på sju år eller vad det nu blir och jag har fått träffa nya släktingar som jag inte visste att jag hade. Jag saknar verkligen allt där, vädret, shoppingen, maten, allt vi gjorde och framförallt alla människor♥ Det var jättejobbigt att åka tillbaka hit till sverige men nu känns det bättre. Dagen efter vi kom hem for jag på skolan och det var iallafall kul att träffa alla kompisar som jag verkligen har saknar asmycket♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga bilder. Å häftigt badställe högt upp :0
Och oxå, vad lång du är!

2013-09-01 @ 19:48:02
Postat av: fwiida

Hälsar det ovanför...
Och grattis storasyster :)

2013-09-01 @ 19:48:41
Postat av: Finns i Sjön

Vilken härlig sommar du haft! Först Rumänien, Bulgarien och så Sgp. Fina foton!

2013-09-05 @ 15:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0