hemma

Pucko om uppsala:
Var det samma hotell?! Rymdes det i bilen... :-O

Svar: Haha, nej det var inte samma hotell. Bara samma namn;)

Nu är jag ju som sagt hemma (rubriken^^) Och det är rätt så skönt, nu är det bara att koppla av.. Imorgon ska jag till stadsfesten med Wachira ju. Och hennes kompis Nida. Sen sover jag hos Wachira.

Är också sugen på att fara och hälsa på hos farmor och farfar. Min söta kusin ska liksom på besök;)
Hälsade ju också på Nora, (som jag skrev i det förra inlägget) på väg hem. Hälsade också på en tjej som heter Maja, träffade henne i fjällen för några år sedan. Hon är jättesnäll!
Hos Nora badade vi, typ 20grader i vattnet, inte dåligt!:)

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Hörde att du åkt hiss med en kändis. Vem var det?

2010-07-10 @ 01:30:54
Postat av: Nora

hej på dig ;) jag har lite tvivel angående en klädsel på min blogg :D ! det näst nyaste inlägget. Rubriken heter ''hehe'' läs gärna genom det och svara i en kommentar :D puss ha en trevlig dag :)



(ser du detta som reklam eller spamm.. så ber jag så mycket om ursäkt radera bara denna kommentar isånnafall).

2010-07-10 @ 03:28:51
URL: http://sandvikensstolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0