-HA DET SÅ KULT PÅ RESTAURANGEN


HAHAHA, VADÅ SÖT:]?


Idag var jag som sagt med Vendela&Vilma. Jag fick skjuts dit där vid 3, sen var jag med dom tills halv 7.
Vi gjorde lite allt möjligt, såg på roliga&läskiga klipp på youtube+massa trailers.
Självklart var det också en dag full med skratt:)

Imorgon far jag till Umeå med pappa, för han jobbar där. Vi far halv 7 på morgonen, så jag måste vakna senast kvart i 6...
Jag ska bo hos min faster Frida,&hon bor mittemot Alicia så jag träffar nog henne också:]
Jag sover över i Umeå så ni kan inte räkna med att bloggen kommer att bli så värst uppdaterad imorgon!


Kommentarer
Postat av: sofia hassan

jättefin bild :D en sak jag la märke till vilken gudomligt fin burk i silver :D haha

2011-01-03 @ 00:30:05
URL: http://sofiahassan.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

nååh riktigt söt :D

2011-01-04 @ 10:46:44
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0