rätt svar:)

Hihi hey.
Ja, har ni sett min nya header? Haha, ja, det har ni säääkerttt. Men iaf. vad tycker ni om den? Kommentera, det tar ju bara några sekunder! Hursomhelst,
Det var min farmor som gissade rätt. Rätt svar: "Den börjar att tappa minnet:)" Hihi.

Ny gåta:
Vilken gubbe har aldrig varit barn?
 
Klura på nu;D Jag tog en lätt gåta den hära gången, fast det har jag gjort alla gånger!
Idag har jag och min mamma varit på stan. Vi har köpt en sak till... Jag vet inte om jag kan säga det, men jag säger den en annan gång. Haha,, Sen så har vi inte gjort så mycke meraaa.  Imorrn så ska jag till Frida, min faster i Ume. Då så får jag träffa den grå kattungen! Åhh, jag saknar den redan,. Haha..,., -.-
 Så ser  ju min nuvarande header ut.
GÖR SOM DET STÅR NU DÅÅ!

Kommentarer
Postat av: dedu

den du skriver om.

hehe.

nej jag vet inte.

2009-08-17 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0