30 JUNI, 2011

Idag var jag ju på Stadsfesten igen, gjorde typ samma saker som igår fast jag&Vendel var med några fler.
I slutet hade jag typ huvudvärk eller något, orkade inte tänka. Har fortfarande ont i huvudet men det går nog snart över får jag hoppas.
Nu ska jag packa sen far jag till Vendela där jag sover inatt, på studsmattan. Och sen ska jag bo hos henne ett tag som sagt. Imorgon ska vi på Stadsfesten igen fast på kvällen, och då ska vi se Robyn. Blir nog kul.
Det kommer nog inte bli någon bra uppdatering ett tag framöver btw.

JAG ÄR RÄDD

Idag var jag ju på Stadsfesten med Vendela. Det var sjuuukt kul! Vi åkte karuseller, gick omkring och träffade många saknade personer.
Vi höll på att av svett, seriöst. Det var verkligen kokhett ute, 30 grader i skuggan.
I slutet började Vendela må illa, så vi for hem ganska så tidigt. Men som tur var mådde hon bättre efter ett tag.
Anyway, jag följde med Vendela hem till henne efteråt. Då hade vi typ vattenkrig, sen gick vi till Kanotudden utan skor, vi doppade bara fötterna.
Sen gick vi till henne igen och jag åt middag där. Efter middagen åkte vi till Skatan, en strand. Vi doppade oss 2 gånger och båda gångerna var vi i riktigt länge. Det var faktist inte alls kallt, enligt mig alltså.
När vi kom till Vendela igen stannade jag där till halv 12. Vi såg på tv hela tiden, mys.
Nu ska jag sova, för imorgon ska vi på Stadsfesten igen. Och jag sover över hos Vendela efter det, jag ska även bo hos henne några dagar för mina föräldrar kommer inte vara hemma.
Vi ska sova på studsmattan imorgon, tagga.

arkivbild..

STADS

Innan 1 ska jag cykla till Vendela, sen ska vi ta bussen som går 13.18 till stan. Sen ska vi gå på Stadsfesten, tagga:D!
ARKIVBILD

...

Nu är det så här att min kamera är trasig, eller objektivet snarare. Det hände då jag var hos farmor&farfar igår, fast jag vet inte riktigt vad som hände men:$
Pappa lämnade in objektivet på lagning idag, så jag får tillbaka det om ungefär en månad. ÅH, hur ska jag klara mig?..
Men han sa att jag kanske skulle få låna ett objektiv av någon, men vi får se.

BYSKEEEEE

Idag runt ett kom Vendela, hennes pappa, hennes storebror och hans tjej och hämtade mig. Sen for vi till Byske där vi skulle bada.
Nästan direkt vi kom dit träffade vi Fanny&WilmaB. Så vi var med dom ett litet tag.
När vi skulle bada badade vi mest i havet, det var galet stora vågor så det var riktigt härligt! Sen badade vi lite i poolen osv också.
Typ 4 åkte vi hem, och jag följde med Vendela hem till henne. Vi slöade ett tag och såg på tv, sen kom Hanna, Sofia, Amina och Moa. Vi gick till konsum och köpte kladdkaka, sen åt vi den och sen tog dom andra kort.
&sen åkte vi hem. Sen jag kom hem har jag kollat på tv, annars har jag i stort sätt inte gjort någonting alls.

BILDER FRÅN FINNFORS

-Canon EOS 1000D
orkade btw inte redigera någon bild.

FINNFORS

Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar, men det har ju varit midsommar och så har jag inte haft tillgång till dator på ett tag.

På midsommar dagen (om det heter så?) for jag och pappa till Finnfors för farmor&farfar+ två till i känner campade där. Farmor&farfar hade med sig husvagnen.
Vi bodde på Finnforsbadet, det är som en strand. Men jag tog inte ens ett endaste dopp, jag doppade bara fötterna. Jag och pappa sov där, i deras husvagn.
Det fanns väldigt mycket blommor&sånt att ta kort på, så ni får bilder imorgon.

Igår vaknade jag ganska tidigt, halv 10 kanske. Sen for vi till ett ställe, minns inte vad det hette.
Men vi fikade osv där, några fiskade. Det började spöregna. När det hade regnat klart packade vi ihop och åkte till husvagnen igen.
Sen åt vi lunch/middag, och efter det tog jag en powernap. Vi åkte hem vid 5, då följde jag farmor&farfar hem till dom.
Så det är där jag har sovit inatt. Imorse vaknade jag vid nio, eller farmor väckte mig rättare sagt, helt amazing.
Jag åt frukost, sen tog jag mig en dusch, sen åkte vi och hämtade tomater, sen åt vi lunch, och nu sitter jag här.
Ska snart gå ut tror jag, det är ju jättefint väder idag.

arkivbild

SUNSIDE

Ett tag efter att jag skrivit det förra inlägget for jag till Vendela, typ runt 2. Vi hann inte göra så mycket, vi såg bara lite Bert. Sen var jag tvungen att vara hem igen för hon skulle bort.
När jag kom hem packade jag, sen åkte jag och pappa till några vi känner som bor lite utanför Ursviken.
Eller vi är här nu. Ikväll har vi ätit godmat, kört badminton, skjutit luftgevär, sett film osv.  Det blir att jag och pappa sover över här inatt.
Nu ligger jag iallafall i sängen där jag ska sova, snart ska jag slå på Solsidan som jag ska se på datorn (tog med mig min dator hit), det blir nog najs!

saknar er

MIDSOMMAR

Imorse vaknade jag 11, fast jag låg kvar i sängen tills 12. Då tog jag fram datorn.
Haha, har ni tänkt på att jag alltid skriver vilken tid jag vaknar?.. Eller kanske inte, men det känns som det.
Snart ska jag stiga upp och äta något. Sen far jag nog till Vendela ett tag, och lite senare ska jag och pappa till några och fira midsommar.

NEW IN

GinaTricot, 99:-
Den är mycket mer orange i verkligheten, ni kan ju kolla på 2a bilden i det förra inlägget så ser ni.
GinaTricot, 249:-
Accent, 299:-
Det var det jag köpte igår.
Nu ska jag röja upp lite i mitt rum, det går verkligen inte att vara här annars..

JAG SAKNAR DIG

Igårkväll såg jag och Vendela på Jönsonligan, det är så mysigt att se på såna filmer nuförtiden tycker jag, haha.
Vendela somnade en halvtimme efteratt vi hade slagit på filmen, men jag såg klart hela och somnade runt 4.
Imorse vaknade vi halv 12. Lite senare, när vi var klara osv cyklade vi till Örviken. Innan vi cyklade kändes det som att det skulle ta evigheter&att vi inte skulle orka. Men så jobbigt var det faktist inte..
Det var iallafall dökallt i vattnet, men det berodde nog delvis på att det inte var sol, plus att det var ganska kyligt.
Vi cyklade hem till Vendela efter det och såg film, Bert. Var supertrött ockå.. Jag åt hos henne, sen cyklade vi till mig igen. Då ville mina små grannar Lucas, Melvin och Manne att vi skulle leka kurragömma med dom så då gjorde vi det. Dom är ju bara för söta:)!
Hon for för ett tag sen, och när hon for bytte jag till slappa kläder och gick ut och tog kort på det jag köpte på stan igår. Så jag slänger in ett inlägg lite senare.
Nu ska jag duscha.

4 bilder från idag,

SAKNAR DANMARK

Idag klockan 1 kom Vendela och hennes pappa, eller han skulle skjuta mig och Vendela till stan. Vi gick på stan till typ 3, fast vi hann också köpa jordgubbar och gå till älven där vi åt dom.
Sen åkte vi hem med hennes mamma, och Vendela följde med mig hem. Hos mig åt vi kakor och sen cyklade vi till kanotudden där vi doppade fötterna.
Vendela kom till mig efter middagen också, och det blir att hon sover här. Nu lyssnar vi på musik och chillar, HAHA:]..

MEN ENA HALVAN AV MIG SLUTADE FÖRSTÅ

Idag runt 4 kom mamma och hennes kompis&hämtade mig, sen åkte vi till där dom bor nu ett tag. Det är typ ett litet vandrarhem på en bongård(?) utan för Byske.
Jag var supertrött så jag höll på somna flera gånger, haha:$ Men jag gjorde iallafall en kladdkaka, sen åt jag middag där&vi åt sen middag, typ klockan 8.
Dom skjutsade hem mig, så jag kom hem för drygt en timme sen.
Har bestämt mig för att göra en tidig kväll ikväll, så snart går jag och lägger mig. Imorgon ska jag till stan med Vendela.

GRATTIS♥

IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA CORNELIA NORDSTRÖM 13, ÄLSKAR DIG!

NOTHING AT ALL

Imorse vaknade jag 11, orkade inte göra frukost då så jag ska snart äta lunch tror jag,
för jag är hemma själv.
Har inga speciella planer idag, får helt enkelt se vad dagen bjuder på. Men jag ska kanske träffa mamma eller något sånt.
VENDELA

PUSS

Wilmas bild, älskar er!
Idag vid halv 3 for jag till Vendela, vi gjorde inte så mycket, pratade mest. Jag åt även middag där.
Klockan 7 fick vi skjuts till Bure för vi skulle vara med Wilma. Hos henne tog vi kort, blev väldigt fina bilder ska ni veta;) Sen såg vi film, Drag me to hell hette den tror jag. &efter ett tag kom Emelie. Det var asum.

VENDULUR

Idag har jag hitills bara duschat, ätit lunch och suttit vid datorn. Om ett tag ska jag kanske vara med Vendela, jag vet inte vad vi ska hitta på, säkert något roligt som alltid:]

BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Usel bild, men whatever.
Här är linnet jag köpte för några dagar sen, köpte det på H&M för 99:-

VENDELA

Två oseriösa bilder från dagen

IGÅR&IDAG

Igår efter att jag skrev det förra inlägget mötte jag Vendela och Hanna, sen cyklade vi till Joypeak.
På Joypeak fanns det typ ingenting att göra, vi gick bara omkring&pratade hela tiden.
Lite senare skulle ju som sagt Vendela ha filmkväll&vi skulle göra tacos, sen äta. Jag och Vilma kom lite sent så vi hann inte göra tacos, menmen. Det var gott!
Sen slog vi på en film, fast typ ingen såg och vi var 15 stycken tror jag. Vissa gick ut, vissa stannade inne. Jag var en av dom som gick ut och det var sjukt kul, hela kvällen var sjukt rolig! Jag hade med mig kameran så det togs en hel del bilder.
Jag skulle ju sova hos Vendela, i tält dessutom. Första gången iår. Vi låg och skrattade, pratade, lyssnade på musik tills 3. Då somnade vi.
Idag steg vi upp halv 11, efter ett tag åt vi lunch och klockan 12 kom pappa och hämtade oss. Sen åkte vi 3+farfar på "Fallets Dag", eller något. Det var i varje fall ett vattenfall, jag tog kort på det så ni får bilder längre ner.
Vi for hem efter någon timme, då följde jag med Vendela hem till henne.
Vi cyklade till Öhn där vi hittade ett perfekt ställe att fota, så jag fotade henne. Sen for vi till en strand, eller okej, det var absolut ingen riktig strand om man säger så.
Vi hade tänkt bada, så det blev ett snabbt dopp i kläder. Mysigt♥♥

JOYPEAK

Nu far jag på Joypeak, &ikväll har Vendela filmkväll. Sen sover jag över hon henne efteråt, vi ska tälta tror jag.

DU FÅR LEVA MED DET

Nu ikväll har jag och pappa varit på Gunsen och sett då Clemens (f98or) spelade match mot Jörn. Världens bästa Clemens vann med 3-0.
Vid nio ungefär kom vi hem&nu ser jag på tv och äter chips MOHAHA.

SUNSHINE

När jag vaknade idag var klockan halv 1, skönt att sova ut nu när det är sommarlov. Men då kom jag på att mamma skulle komma hem halv 1 idag, för hon har varit i Umeå, Luleå osv med en kompis. Sen skulle vi fara på Båtmuseet i Stackrönnan (och ja, jag var där igår också), jag åt en köttbullsmacka idag.
Sen skjutsade mamma hem mig, och sen dess har jag bara suttit här och dygat framför datorn.
Det är ju inte precis det bästa vädret ute, så jag håller mig inomhus.
Sofia har tagit bilden, &den är tagen hos Amina.

FLER BILDER FRÅN 14/6

"Cornelias klump"
Vissa bilder är från skolan, och vissa från då vi var hos Amina. Det är Sofia som har tagit dom mesta bilderna.
Jag och pappa for till Båtmuseet i Stackrönnan vid halv 7, sen var vi där och umgicks med mina småkusiner och farmor&farfar.
Halv 8 skjutsade pappa mig till Gunsen, för jag skulle vara med på fotbollsträningen idag också:]
Aja, nu ska jag sova.

OJ

Igår hade vi skolavslutning, det kändes inte riktigt som en vanlig skolaslutning. För våran klass sjöng inte eller något, fast det var bara bra egentligen.
Efter avslutningen for jag hem och åt smörgåstårta med mamma och pappa. Sen skjutsade mamma mig till Amina där jag var med hon, Frida och Sofia. Efter ett tag kom Linnea och lite efter det kom även Jennifer.
Vi körde rövdunk, åt glass, godis&pratade. Jag for hem 5 och åt middag. Sen cyklade jag till Amina och sen for vi vidare till Linnea. Hos Linnea var Frida, Sofia och Jennifer också.
Vi badade i Linneas pool, det var härligt. Sen gick vi in till henne och gjorde typ marängtårta. Vi cyklade hem innan 9.
När jag kom hem packade jag, sen for jag och pappa till Amina och hämtade henne. Sen for vi vidare till Frida där vi skulle sova. Vi åt chips, såg lite film&pratade. Sen somnade vi tidigt, men vi vaknade ändå ungefär halv 11 imorse.
Vi åt frukost osv, sen tog vi bussen till stan där vi mötte Moa, Cajsa och Alicia och gick med dom på stan. Jag hittade ett linne som jag visar ikväll eller imorgon.

ÄNTLIGEN FRIHET

SOMMARLOV, ÄNTLIGEN!
Nu ska jag till Amina, sen far vi till Linnea. Jag skriver om dagen&så ikväll.

TAGGA SOMMARLOV IMORGON!

Idag på skolan hade vi inga lektioner eller något, det var superskönt.
Först spelade vi två matcher i brännboll, ena mot 6C och andra mot 7A. Vi vann stort mot 6C, men förlorade stort mot 7A. Aja, våran klass är ändå världens bästa så det spelar ingen roll egentligen;)
Efter brännbollen var det Släptåget, där är det massa uppträden, prisutdelningar&sånt. Sista timmen av dagen skulle våran klass samlas i klassrummet, då fick vi godis, läsk och kakor från våra mentorer. Så gulligt.
Jag hade med mig kameran till skolan, så det blev verkligen mycket bilder.
Efter "skolan" var jag med Amina, Sofia, Cornelia, Vendela, Hanna och Frida. Vi var först hos Amina och kollade på insekter (låter stört men, haha), "spelade" fotboll och pratade.
Sen for vi till Jennifer där vi spelade kort. Jag följde med Sofia hem sen, och åt hos henne. Sen var jag med henne tills deras träning började vilket var halv 8. Jag var med på deras träning också, fick låna saker av några.
Det var kul, så jag ska kanske börja fotboll.
I slutet åt vi tårta, för ingen mindre än Amina fyller år idag! Hoppas att du har haft en jättebra födelsedag:D!

1a: Cornelia, Vilma och Jag. Bilden är tagen av Sofia.
2a: Amina.
3e: Sofias skor, tror att Sofia har tagit den här också.
Ni får fler bilder imorgon!

RISIFRUTTI

Efter middagen kom Vendela hit och då for vi ut och sprang, vi sprang den vanliga rundan. Haha, vi har verkligen fått dålig kondis märkte vi..
När vi kom hem till mig igen provade jag min skolavslutningsklänning, sen for Vendela hem. Då tog jag mig en dusch, och nu sitter jag här i soffan och chillar, har just ätit upp min risifrutti.

4 BILDER FRÅN KANOT

Här har ni 4 bilder från då jag och Vendela var på kanotudden igår.

OMB

Idag började vi skolan halv 9 och slutade innan 1. Så vi hade en kort dag, men egentligen skulle vi sluta halv 2.
Vi rensade först våra skåp&städade. Sen såg vi film, typ alla tjejer i klassen såg Never Say Never. Alltså Justin Bieber-filmen. Den var riktigt bra, faktist:]..

FÖRLÅT FÖR ALLA LÅNGA INLÄGG...

I förrgår sov jag ju hos farmor och farfar. Jag vaknade ungefär halv 9 (alltså igår), då tog jag mig en dusch och sen satt jag och väntade på att pappa skulle komma.
När pappa kom for vi till stan, för jag skulle leta efter skolavslutningkläder och en present till Vendela. Och jag hittade båda delarna.
När vi var färdiga for vi hem, då packade jag. Sen kom Vendela osv och hämtade mig, vi åkte till hennes mormor&morfars stuga som sagt.
Direkt vi kom dit åkte vi båt till en ö där vi skulle bada, det var riktigt härligt! Vi doppade oss två gånger, andra gången var vi i vattnet lääänge!
Lite senare for vi tillbaks till stugan, då åt vi jorgubbar&glass. Sen gjorde vi lite allt möjligt, vi skrattade galet mycket i varje fall.
Jag och Vendela såg först två filmer, Easy A och en till som jag inte minns vad den hette. Det tog typ 50 år att starta första filmen, för er som ville veta.
Klockan 2 gick vi till stugan vi skulle sova i. Det var sjukt kul och vi gjorde ditt&datt, 2&en halvtimme senare somnade vi. Då var klockan halv 5, ni som är "duktiga" på matte har väl redan listat ut det.
Imorse vaknade vi 11, då åt vi frukost. Sen slog vi på The Grudge, jag trodde att den var riktigt läskig och att jag inte skulle våga vara hemma själv efter att jag hade sett den. Men har ingen känsla alls av att det är så.
Efter lunch fick vi låna hennes mormor&morfars cyklar, vi cyklade först till Ostvik, sen till Frostkåge. Det var mysigt, men blåsigt&kallt.
Vi åkte hem till Vendela vid 3. Hos Vendela fotade jag då hon hade på sig sina kläder som hon fick i födelsedagspresent för hon fyllde år igår, det var superfina saker! GRATTIS FÖR HUNDRADE GÅNGEN BTW, FAST I EFTERSKOTT DEN HÄR GÅNGEN!
Efter att jag hade ätit middag cyklade jag och Vendela till kanotudden och badade, det var inga där förutom vi&min gympalärare.
Inte så konsigt egentligen, för det var inte direkt så bra väder. Riktigt kallt. Fast vattnet var däremot inte så kallt.
Med bikinin under kläderna cyklade vi hem till Vendela igen, då gjorde vi oboy och kollade på tv. Pappa kom och hämtade mig kvart i 9.
fräscha fötter, eller..?
Bilder från i helgen, har haft sjukt kul!
Men nu ska jag sova, godnatt.

WIERD INLÄGG UTAN BILD

-For til skolan, hade sovmorgon
-Hade svenska, men vi fick vara ute istället mer än halva tiden och ha rast+att vi fick glass av läraren.
-Hade matte, vi hade tydligen "prov" och fick sluta tidigare.
-Lunch
-Hade no, vi fick se film hela tiden.
-Vi hade ingen HK, så fick sluta 13.40 istället för 15.30.
-For till Cornelia, vi bakade chokladbollar till deras fotbollsmatch.
-Rullade hem 15.30.
-Cornelia kom till mig, sen cyklade vi till Gunsen.
-Jag kollade på deras match mot Rönnskär medans jag blev biten av mygg, knott och dösvettades.
-Kom hem, åt pizza med pappa.
-Jag och pappa for till farmor och farfar.

Nu är jag hos farmor och farfar. Jag somnade i deras gästsäng och blev trött, så jag orkade inte åka hem igen. Så jag stannar här inatt.
Imorgon ska jag först till stan och kolla på skolavslutningskläder, sen ska jag till Vendelas mormor och morfars stuga tror jag,

LÅNGT INLÄGG, THATS IT

Idag hade vi "Operation Dagsverke", då fick man antingen vara på skolan&ha vanlig skoldag, jobba hemma eller jobba på någons jobb. Sen får man pengar som vi ska ge till barn i andra länder.
Jag och Vilma skulle ju jobba på Rönnskär, på Kopparmojjen tror jag det heter. Så hela dagen har spenderats där och vi har diskat och hållt på med tallrikar, glas&bestick osv hela dagen. Jobbigt, roligt, kladdigt och ganska äckligt var det.
Vi slutade halv 1. Då fick vi varsin glass, sen åkte vi vidare till Skelleftehamn där vi var på skolan ett tag. Vi fick vara med på Alice och My's osv lektion.
Jag och Vilma bestämde oss för att fara till Kanotudden när dom hade slutat, fast jag badade inte. Är typ förkylt, kul till skolavslutningen osv..
Jag var hemma ungefär 5, då åt jag middag. Sen somade jag i soffan, och pappa väckte mig typ kvart över sju.
När jag hade vaknat for jag och pappa till Bergsbykiosken och köpte mjukglass, gott. När vi skulle hem for vi förbi några vi känner som bor här i Ursviken, och där var det vääligt mycket mygg.
Så nu har jag massa myggbett på halsen, gillas inte.

<min pappas>

KANOOOOOT

Vi fikade ju idag på skolan, eller tjejerna. Mysigt♥ Sen hade jag matteprov idag också, för ja missade det då jag var i Danmark. Det var ganska lätt, eller vissa uppgifter.
Efter skolan cyklade jag, Cornelia och Vilma till konsum där vi, eller Cornelia köpte en läsk. Sen cyklade vi vidare till kanotudden där det till slut var 1000 andra känns det som, typ hela Ursviken.
Fast jag och Cornelia badade inte, vi doppade bara fötterna och satt&pratade. Det var ännu varmare idag än igår, toppen!

NATURBILDER

-Canon EOS 1000D

När jag kom hem från Sofia tog jag kameran och gick ut på gården och fotade lite. Jag tog typ bara kort på naturen, sen blev det några kattbilder också. Ni ser ju 3 av bilderna där uppe:]
Ikväll har jag bara suttit vid datorn, hela kvällen. Mycket till liv..?

PEACE OUT

Efter skolan var jag med Sofia, Hanna, Frida och Amina. Vi var hos Sofia, och först gjorde vi chokladbollar tills imorgon. För vi skulle ha med oss fika till skolan, eller iallafall tjejerna.
Sen låg vi ute och solade ett tag, fast dom hade pissmyror på gräsmattan som jag och Sofia blev bitna av så vi gick in istället. Det var gaaaalet varmt ute, typ +30°!

Btw, bilden är från Sofias blogg

RUNNING WILD

H&M, 80:- (danska "kroner").
Detta linne köpte jag i Danmark, kvallan var inte den bästa men nu ser ju.

Märkte att klockan har hunnit bli ganska mycket så nu ska jag sova, vi hörs imorgon.

MYRA

Canon EOS 1000D, en bild från idag.
Idag/ikväll har jag inte gjort så mycket alls. Har ätit middag, grillat. Men middag är ju som standard. Gott var det iallafall!
Annars har jag tagit det lugnt resten av dagen. Har inte orkat göra någonting heller, hihi älskar känslan.
Imorgon ska jag till skolan, det känns verkligen inte taggande. För jag vill ha sommarlov, NU.

HEMMAAAA!

saknar^
Nu är jag hemma från Danmark, och det har varit otroligt roligt!
Det känns samtidigt ganska skönt att vara hemma. Men om man tänker tillbaka så börjar jag sakna skolan vi bodde på, det varma vädret som gjorde att man dösvettades, att vakna klockan 7 och gå och lägga sig rätt tidigt, alla människor osvosvosv. Listan kan bli lång.
Det som var mindre kul var att gå till Forum typ varenda dag och träna en dansk låt i timmar..
Vi hade en konsert på en teater som gick bra, sen var det typ en festival i lördags där vi först sjöng gospel sen den danska låten.
&i lördags (sista dagen egentligen) fick vi välja om man ville till stan eller bada. Jag valde stan så jag, Vendela och Jessica gick omkring i stan. Jag köpte ett linne som jag nog visar ikväll.

Igår satt vi i bussen hela dagen&natten, jag kan då säga att det inte direkt var skönt att sova i bussen. Fick ungefär 2timmars sömn. Vi kom fram till musikskolan imorse klockan 6, då var jag inte pigg:)..
Direkt jag kom hem la jag mig i sängen och somnade tills 12, gaah så skönt det var att sova i min egna säng! För luftmadrassen jag sov på i Danmark var det tydligen hål i så jag sov som på golvet om ni fattar.. skönt?
I alla fall åt jag lunch direkt jag vaknade, tog jag en lång dusch.

MOBILBLOGG

Nu sitter vi på bussen påväg hem, fast vi for från skolan vi bodde på drygt 8 eller något. Så vi har alltså suttit i bussen heeela dan, drygt. Anyway, jag berättar mer om resan imorgon då vi kommer hem.

PÅVÄG HEMÅT

Nu är vi påväg hem från Danmark, känns nog trist att behöva fara hem.
Men, borta bra men hemma bäst, som man brukar säga;) Btw, det här var tidinställt.

HIHIHI

Just nu är jag ju som sagt i Danmark. Har ingen aning om vad vi håller på med, vi kanske äter, sjunger eller något annat.
Det är säkert superkul!
Som ni kanske förstår så är det grymt svårt att göra tidinställda, man har liksom ingen aning om vad man kan skriva om:)..

FÖRSTA JUNI

Idag är det första juni, då borde det räknas som sommar tycker då jag. Bara 14 dagar kvar till skolavslutningen:D!
Men jag har ingen aning om vad det är för väder ute, man kan alltid hoppas på att det är soligt.
&som ni kanske har förstått så är det här ett tidinställt.
Gammal bild, fast har nog aldrig visat den.